Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 31 maj 2016

Nähä, inte det, nä...

Nix! Det går inte! Jag har provat och det gick inget vidare! :o(

Trots att jag inte har ont i armen längre (tror verkligen att "Guldmjölken" har gjort susen!) så funkade det inte att sticka! Efter att inte ha så mycket som tittat åt stickningen på precis en vecka, så provade jag igen igår på stickcaféet, och 4 varv stickade jag. Men redan på första varvet kände jag att det inte kommer funka!
Patricia - vår cirkelledare -  berättade att hon kände nån som det hade tagit ett helt år att bli återställd från inflammation i armen (vet inte om hon hade exakt som jag, men nåt liknande var det iallafall)! Den personen var säkerligen värre drabbad än jag och kanske inte heller lyssnade så fort på sin kropp som jag har gjort, så det går ju inte att jämföra egentligen. Jag bara menar att det är nog bäst att ta det väääldigt lugnt ocht lyssna på kroppen! Men några varv då och då hoppas jag att jag ska klara, för jag vill ju bli färdig med den bambudisktrasan jag håller på med nu! Det är inte så många varv kvar innan det är dags att maska av och fästa trådarna!
Så här långt har jag kommit:
Men för nu får stickningen vara, för ont i armen eller inte; jag är så trött att jag knappt håller ihop! Vet inte varför jag är så extra supertrött just nu, men jag kan knappt hålla upp ögonen! Under tiden som jag har skrivit det här blogginlägget har jag tagit flera pauser och bara suttit här och blundat en stund innan jag fortsatt! Och så har det varit i några dagar. Men det ska väl bli bättre vad det lider...

Nu ska jag se om det finns nåt snabbt och enkelt som jag kan sno ihop till middag. Äta bör man ju trots allt göra...

Anneli.

Inga kommentarer: