Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 14 maj 2016

Målning och Mello

Idag har det duggregnat hela dagen. Men inte mig emot! Jag gick ut till Da House och började färglägga nästa bild i min vuxenmålarbok:
Jag har inte tagit i en färgpenna på länge nu! Jag letar bland blogginläggen och ser att det var den 22 april jag målade senast! Det betyder att det har gått tre veckor! Jag har tänkt flera gånger att jag ska gå ut till Da House och sätta mig vid köksbordet med mina färgpennor, men jag visste att det var bilden här ovan som stod på tur, och jag måste säga att den inspirerar mig inte! Det är ju ingen som kan tvinga mig att färglägga den, men jag vill måla alla bilder, så idag kavlade jag upp ärmarna och satte igång! Och det var inte så tråkigt som jag befarat! :o)
Så här långt gjorde jag idag! Den kommer att bli väääldigt blå...!

Nu ska jag laga mig lite middag och sen är det Melodifestivalen på TV som gäller! Tyvärr är det inte en enda låt jag egentligen gillar - vilket inte är så konstigt; det ÄR ju inte min musiksmak - men själva showen brukar vara bra och sevärd!

Så, without further ado så ska jag ta mig ut till köket!
Ha en trevlig kväll alla kära bloggläsare!

Anneli.

Inga kommentarer: