Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 26 december 2010

Ännu mera snö!!

Hur mycket ska det snöa egentligen??
I natt har det snöat så mycket att när min man skulle släppa ut en av katterna så kunde han inte öppna altandörren!!
Skönt att det i alla fall inte är så kallt längre!!

Hur har er Jul varit? Jag hoppas att ni haft det minst lika bra som jag har!
Min kära man gav mig 3 böcker som jag verkligen önskade mig:

Ska försöka prioritera att läsa dem - hur nu det ska gå till...! Vi ska börja göra iordning i lokalen nu så fort det går också! Men det ordnar sig!! Jag orkar ändå inte göra samma sak för länge i taget! Min kropp kräver variation för att inte klappa ihop...!

GOD FORTSÄTTNING, kära bloggläsare!

Anneli.

7 kommentarer:

Maria sa...

Vad roligt, jag har precis beställt dom böckerna. Började läsa Be så ska du få idag i bilen påväg hem. Verkar riktigt bra :)
Kram

Anonym sa...

Vad spännande böcker! Åh. Kanske kan få låna en bok sedan? ;)

Anneli Sjögren sa...

Maria: Va roligt att du också gillar såna böcker!! Det ska bli väldigt spännande att läsa dem - och praktisera metoden/budskapet!! Affirmerat har jag ju gjort med framgång i mitt liv, men lite inspiration och bra tekniker är aldrig fel!! :D

Vera: Klart du får låna om du vill!! Annars kostar de inte så mycket i pocket och jag misstänker att de är såna böcker som man faktiskt vill äga och läsa om!! Men säg bara till sen så kan jag skicka ner till dig! :D

Anonym sa...

Ja, jag kan ju låna dem först och se om jag vill köpa någon av dem sedan. Jag tänker främst på miljön, så att säga. Fast åandra sidan får den ju färdas en bit - men den rutten hade gått ändå. Det finna många perspektiv att se det på. Men jag väntar fint på att du läst ut någon av dem. Kram, karma och kärlek

Anneli Sjögren sa...

Ok, Vera!! Inga problem!! Men jag vågar inte lova hur lång tid jag behöver på mig för att läsa dem...! Ibland slukar jag böcker på nolltid och ibland tar det ganska lång tid! Har en känsla av att dessa böcker inte lämpar sig för sträckläsning, utan ett mer eftertänksamt läsande, plus att jag kommer ha mycket med lokalen nu framöver! Men den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge!! ;-)

Anonym sa...

Åh vad roligt att du fick alla tre böckerna! Jag älskar dem och har haft stor glädje av dem! Hoppas att du gillar dem och får användning för dem! :)

God fortsättning!

Anneli Sjögren sa...

Hej Jenny!!
Ja, det kommer jag alldeles säkert!! Ser verkligen fram emot att börja läsa dem!! Tack för att du tipsade mig om dem så jag kunde tipsa min man om att jag ville ha dem i julklapp!! :D