Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 7 december 2010

Dag 23. Det här får mig att må bättre.

Det här var lätt att skriva om!! :D
Bl a är vänner det som får mig att må bättre!!

Som ikväll t ex: 4 tjejkompisar + en 5-månaders baby har varit hos mig och pimplat té, käkat mackor och suttit och pratat om ditten och datten i några timmar!!
Jag älskar att vara lite "värdinna" och bjuda hem folk - i all anspråkslöshet!!

Nåt annat - också vänrelaterat - som får mig att må bättre är när mina fina bloggkompisar skriver kommentarer på mina blogginlägg, särskilt när ni ger mig peppande kommentarer!! Det uppskattas otroligt mycket ska ni veta!!

Egentligen är det mycket som får mig att må bättre, och för att nämna några till så säger jag barn i allmänhet och mina barn i synnerhet, och så förstås musik!!
Vad vore livet utan musik?? Det finns musik för alla sinnesstämningar, och jag har ganska bred musiksmak - även om riktig rackarns hårdrock ligger mig varmast om hjärtat!!

Vet ni, det här blogginlägget skulle kunna bli riktigt långt för det finns så mycket som får mig på bra humör, men jag tror det får räcka så här!! Jag behöver komma isäng så jag hinner få min skönhetssömn! Imorgon ska jag upp med tuppen för att vara med på Socialt företagarkursen igen!

Och hör ni: Tänk på vad ni vill veta om mig, och berätta det för mig i kommentarsrutan så jag har nåt att skriva om på fredag!!

Anneli.

3 kommentarer:

Eva sa...

Låter härligt! :-) Själv får jag besök i morgon så nu måste jag städa! :-S

Anonym sa...

Ja, vänner är livet, och även fina kommentarer från fina bloggvänner! <3

Anneli Sjögren sa...

Städa inte ihjäl dig, Eva!! Det är bättre att spara lite på krafterna så man orkar njuta av gästerna - och städa kan man göra när de gått!! :D

Vera: Eller hur!?! :D <3