Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 19 januari 2011

Bilder på lokalen!! :D

Idag hade jag inte tänkt att åka till lokalen, men min yngste son Adrian ville komma dit med en kompis efter skolan, så då bestämde jag mig för att åka dit i alla fall! Och när jag ändå var där så bestämdes det att min PSYCH-K-kompis skulle komma lite senare så vi kunde balansera varandra, vilket också skedde!
Medan jag väntade på henne så kom jag på att jag skulle fota hur det ser ut i lokalen och här är resultatet!!
Första bilden är på hallen.
De tre nästföljande bilderna är på "Blå rummet" som är lokalens finrum/vardagsrum. På sista vardagsrumsbilden ser man ut i hallen.


Här kommer tre bilder på Rosa rummet/Behandlingsrummet. Här finns plats för två massagebänkar, men just nu står det bara en här. Det finns också ett bord med två stolar så man kan ha t ex Mediala privatsittningar och Tarotkonsultationer i det här rummet!
En bokhylla med intressanta böcker för utlåning står också i det här rummet.

Sen kommer två bilder på samlingsrummet och två bilder på köket. De är separerade endast med en bardisk och ett skåp för kyl- & frysen. Vad som inte syns på bilderna är att det på ena väggen finns en stor white board som blir jättebra att ha när man har kurs här! :D



Sist kommer tre bilder på sovrummet! Här finns även ett bord med två stolar så man även här kan ha privatsittningar och Tarotkonsultationer m m. Att jag ville ha ett sovrum i lokalen är för att jag tänker att det ska finnas övernattningsmöjligheter när folk och/eller en kursledare kommer långväga ifrån. Sen kan man ju lägga madrasser i de andra rummen också om det är många som vill sova över här!



Ja. nu har ni fått se det mesta av min lokal!! Vad tycker ni??

Anneli.

12 kommentarer:

Birgitta Höglund's Mat sa...

Jättefint, Anneli. Särskilt soffan ser skön att krypa upp i, med en filt om axlarna.
Lugnt och rent, perfekt för massager och annat spännande.
Stort Lycka till.
Kram från Alanya

tantista sa...

Hemtrevligt! Den blå färgen är jättehärlig - och vad bra att sovrummet inte blev vitt, tycker ju jag. Vilket hästjobb ni har gjort. Och jisses vad stort det ser ut - vågar inte tänka på vad kostnaden skulle bli här i Stockholm... LYCKA TILL! Vågar man säga break a leg:)

Jannica sa...

Du har gjort ett fantastiskt jobb :):):):) Kram

Maria sa...

Wow VAD FINT och vad stort!!!! Jag blir nästan lite avis, vill också ha en lokal ;)
Kramkram

Anneli Sjögren sa...

Tack alla för kommentarerna!!
Birgitta: Soffan är jätteskön att kura ihop sig i!! Jag har verkligen gjort mitt yttersta för att det ska bli en lugn och skön atmosfär, och tycker faktiskt jag lyckats riktigt bra!!
tantista: Tack!! Så klart du vågar säga "Break a leg" - du gjorde ju just det!! ;-)
Ja, hästjobb är bara förnamnet...! Lokalen är 112.5 kvm, så den är ganska stor!! Jag är också glad att sovrummet inte blev vitt - det är mycket bättre så här!! :D
Jannica: Ett fantastiskt jobb - jajjamensan, men jag har ju också fått hur mycket hjälp som helst!!! Är så otroligt tacksam för mina vänner som gjort ett sån fantastisk insats!!
Maria: Tack! Ja, den är som sagt 112.5 kvm och precis lagom för mig och min verksamhet!!
Jag är så lycklig så det är inte klokt!! :D
Vill du ha en lokal så får du göra som jag gjorde: Skicka din beställning till Universum och vänta på att allt ska falla på plats och tiden bli mogen!! :D Lätt som en plätt - om man har massa tålamod!! ;-)

Jenny sa...

Tjusigt! Det ser väldigt mysigt och trevligt ut tycker jag!

Anonym sa...

Ja, du/ni har verkligen gjort ett toppenjobb! Jag tycker soffan ser riktigt mysig att kura upp sig i, med en stor kopp av ekologisk te! <3

Anneli Sjögren sa...

Jenny: Mysigt och trevligt är bara förnamnen!! Jag ÄLSKAR att vara där!! Fast jag har sagt att "idag ska jag vara hemma", så hittar jag alltid på en anledning till varför jag behöver åka dit!! Jag trivs så otroligt bra i min nya lokal!! :D

Vera: Mycket jobb var det - men med goda vänner så fixade det sig!!
Soffan + en kopp ekologiskt té är en fantastisk kombo!! :D Sveper man sen en av de gosiga filtarna runt sig så är det risk för att man inte kommer upp förrän téet måste ut igen!! ;-)

Lena sa...

Jag kom på att jag glömt kommentera inredningen på din lokal! Jag tycker det ser jättefint ut och det känns jättepositivt när man ser bilderna. Det har du lyckats bra med!

Anneli Sjögren sa...

Tack Lena!! Men jag har ju också fått massa hjälp av mina underbara kompisar!! :D

Anonym sa...

Kanske skulle planera in Avesta i kommande resa till Ångermanland..........:-)

Anneli Sjögren sa...

JAAA!!! Gör det!!! :D Du är mer än välkommen!!!