Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 16 januari 2011

Jag känner mig som....

....den lyckligaste människan på jorden!!! :D Jag går som på moln hela tiden!! Ja, förutom att jag har så ont i fötterna så jag knappt kan gå... Men det struntar jag i - så lycklig är jag!!!

Orsaken till mitt lyckorus är förstås lokalen!! Det börjar bli så fint!! Imorgon ska vi dit igen, Janne och jag och sätta upp tavlor och bilder på väggarna bl a, och mina kära vänner Anette och Leif kommer också och hjälper till! De två har verkligen varit två klippor genom hela renoveringen av lokalen!! Och så Janne förstås!! De har alla gjort ett fantastiskt jobb och nu är det snart färdigt!!

Imorgon kväll blir det smygpremiäröppning av lokalen för mina kompisar!! Det ska bli jättekul att se deras reaktioner och höra vad de tycker!! :D Vet inte hur många som kan komma än, men det visar sig!!

Jag är inte bara lycklig - jag är trött också!! Supertrött!! Så det blir en tidig kväll för mig!!
Natti natti på er!!

Anneli.

8 kommentarer:

Jannica sa...

Åh, så glad för din skull, va roligt :)

tantista sa...

Way to go, girl! Nu är det bara en sak kvar: Att du skall lära dig att ta betalt:)

Maria sa...

Wohoo, vad roligt. Synd att jag inte kan komma ;) Kram!

Jenny sa...

Det låter underbart! Jag är glad för din skull!

Anonym sa...

Du är värd lyckan Anneli! <3

Anneli Sjögren sa...

Tack allihopa!! :D
Ja, det känns helt magiskt!! Fast ibland - i bråkdelen av en sekund - kan jag få nästan lite panik när jag tänker på vad jag gjort!! Det är så stort på nåt vis...!
Det kommer ju kräva sin kvinna också att driva verksamheten så att det går ihop och helst med vinst...!
Är jag redo??? Njae.... men jag får se till att bli!! :D
Tack alla för ert stöd och pepp!! Jag önskar ni kunde komma och hälsa på mig och se lokalen i verkligheten!!
Jag fyller år den 8 februari, och jag tänkte att jag ska ha invigningsfesten i anslutning till den. Hoppas jag hinner!! Det är ju bara 3 veckor kvar!! Hjälp...!! ;-)

Jenny sa...

Klart att du är redo! Jag vet att du fixar det här galant! :D

Anneli Sjögren sa...

Tack Jenny, för stöd och pepp!! Ja, det är klart jag fixar detta - det har jag ju redan bestämt mig för!! Men ännu vet jag inte riktigt HUR och det är väl där utmaningen ligger!! :D Men jag har ju massa idéer....! ;-)