Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 18 januari 2011

Jag glömde...

...bort att det var mät- och vägdag igår!! Jag är så uppfylld av allt det här med lokalen så jag hade inte en tanke på att ta fram måttbandet och vågen igår morse!!
Men nu gjorde jag det!! Här är resultatet (om man nu kan kalla det för resultat):
Ingen förändring what so ever!! Status quo!! Så jag har inte gått upp i vikt i alla fall, och det är ju bra!! :D

Nu ska jag äta lite lunch och sen åker jag till lokalen!! Det är lite fler saker som jag ska ta dit, bl a krukväxterna jag har ute i lägenheten! Bäst att passa på nu när det inte är minusgrader, för fr o m imorgon ska det visst bli kallare igen!

Anneli.

Inga kommentarer: