Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 15 januari 2011

Nattsudderi, nattsuddera...

Men Herre Gud!! Här sitter jag igen och det är mitt i natten och jag borde sova för länge sen...!!
Men jag har panikpackat ihop massa saker i lägenheten och tömt de möbler som om endast ca 8 timmar ska börja bäras ut till den hyrda lastbilen för att köras till min nya lokal!!
Jag kan knappt fatta att det äntligen är dags!!
Men eftersom jag behöver vakna tidigt för att fixa det sista och vara med och styra upp saker och ting så karlarna (Janne och hans pappa) tar med rätt saker och lämnar kvar rätt saker, så behöver jag lägga mig typ igår...!

Natti natti!! Fortsättning följer...! :D

Anneli.

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag sov sött på kudden när du skrev det här ;) Lycka till med möbleringen, så spännande att följa din resa :) KRAM

Anneli Sjögren sa...

Ha, ha!! Ja, jag borde också ha sovit...!! Men jag är så dålig på att skriva i sömnen...!! ;-)
Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder så kan jag lägga ut lite här på bloggen!! :D
Nu måste jag sätta fart igen!! Ingen rast och ingen ro....! :P