Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 7 januari 2011

Det börjar arta sig...

Har varit i lokalen mest hela dagen, och mår därefter...! Trött är bara förnamnet och mina fötter vill pensionera sig...!
Men jag har fantastiska vänner som hjälper mig och två av rummen blir förhoppningsvis färdigmålade imorgon! :D
Köksskåpen är mer eller mindre färdigfyllda med alla husgeråd - det enda som fattas är dricksglasen, men dem tar jag med mig imorgon!

Imorgon bär det av till lokalen för fortsatt målning, och förhoppningsvis kan vi flytta in möblerna på söndag - det är i varje fall min förhoppning!!
Vi får se hur det blir!!

Anneli.

3 kommentarer:

Lena sa...

Det låter som du var fullt upp. Nej, det börjar regna nu när jag skriver! Jag får tänka på något glatt istället. Jag har träningsvärk av träningen igår. Jag tog i lite extra. Det känns skönt att kroppen lever. Hoppas du får en bra dag.

tantista sa...

Fattar inte att du orkar sätta dig vid datorn och blogga också! Starkt gjort!

Anneli Sjögren sa...

Lena: Ja, det är verkligen fullt upp!!
Här regnar det faktiskt också!! :-( Det är verkligen inget roligt!! Jag vågar inte tänka på hur halt det kommer att bli på vägarna...!!
Va duktig du är som tränar!! Det borde jag också göra, men har ingen ork över till det...!

tantista: Att blogga är bland det roligaste jag vet, så det försöker jag verkligen orka med! Tyvärr läser jag inte andras bloggar lika mycket längre, för nåt måste jag ju dra ner på...! :-(