Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 11 januari 2011

Lite av varje...

Nu är ALL målning färdig i lokalen och bara tapetseringen av det sista rummet är kvar innan vi kan flytta dit alla möbler!! :D Det kommer vi göra i helgen om allt går enligt planerna!!

Imorgon börjar Socialt Företagarkursen efter juluppehållet. Det ska bli spännande att se om det blir nån fortsättning, för det är så många som har hoppat av...! Men kursledaren sa att vi ska försöka få med nya deltagare och får vi det så finns det kanske hopp om att det blir nåt av alltihop!!

När jag kom hem från lokalen idag var det ett paket till mig på köksbordet! Det var de fina ekologiska doftljusen som jag vann i en tävling förra veckan som äntligen kommit!! :D Tjohoo!!!
Om jag bara orkade skulle jag tagit ett kort på dem och visat er, men jag är helt färdig och totalt slut och tänker lägga mig i badet istället - because I'm worth it!! :D
Foto kanske kommer senare istället... en annan dag....!

Till sist vill jag bara berätta hur det gick med gårdagens vikt- och måttkurva!! Jag glömde berätta det i gårdagens inlägg.
Jo, i den gångna veckan har det i alla fall gått åt rätt håll: -8 hg och ca 1 cm mindre runt midjan!! :D Kanske beror det på att jag varit mer aktiv (med lokalen) och inte hunnit äta knappt!
Vi får väl se om det håller i sig!!

Nu väntar badet!!

Anneli.

5 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till viktnedgången! Härligt! Nu får jag försöka ta mig till sängs. Det är svårt att slita sig från datorn.

Jannica sa...

Grattis till allt :)

Anneli Sjögren sa...

Tack till er båda!! :D
Ja, nu väntar sängen på mig också!! Natti natti!! :D

Anonym sa...

Hoppas att det fortsätter på det goa viset!!! :)
///withloveolga

Anneli Sjögren sa...

Tack Olga!! Det hoppas jag också!! :D