Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 2 maj 2011

Tjohooooo!! :D

Kompisen Katta och jag har fortsatt att jobba på den nya hemsidan idag. Vi är fortfarande inte klara....! Men vi sover över i lokalen och fortsätter imorgon när vi vaknat!! Nu ska den banne mig bli färdig!! Åtminstone så färdig att vi vågar gå ut med den offentligt!! :D

Jaha... vad är det det "Tjohoooo:as" åt nu då??
Gissa....! ;-)
En ledtråd: Det är måndag...!!

Det är ju min vikt- och måttuppdatering, juh!!!
Jag har gått ner 1,3 kg och midjemåttet är 2 cm mindre än förra måndagen!! :D
Jabba-dabba-dabba-dabba-dooo!!
Fast i ärlighetens namn så är nog en hel del av det vatten... Kommer ni ihåg att jag skrev att mina fötter helt plötsligt svullnade så in i vassen?? Men liiite är förhoppningsvis fett som försvunnit!!
Ja, det får vara hur det vill med den saken! Det var otroligt skönt att se att det hänt nåt positivt i alla fall!! :D

Nu väntar en snabbis på facebook och sen sängen!!
Natti natti!!

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt!
Kanske att naturpreparaten börjar verka ?
Kommer nog bli bra med allt som vår käre " gubbe" tror :)

Michael

Anneli Sjögren sa...

Tack Michael!! Ja, jag tror det blir bra!! Jag skulle ju ta om "kuren" en gång till, så det ska jag absolut göra!! :D