Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 26 maj 2011

Vår i vår trädgård

Efter lång och relativt uppiggande sömn inatt var jag efter fruktosten ute i vår trädgård och fotade lite! Först ut kommer en bild på en av våra rödavinbärsbuskar:Här nedan en närbild. Det finns små gröna kart redan! :DBilden här under är på kvarlevan av en mycket gammal syren som står precis utanför kattgården. Lila är min älsklingsfärg!!Inne i kattgården finns massa smultronplantor, och smultron är bland det godaste jag vet!!Den stora Rönnen i kattgården blommar nu för fullt! De blommorna luktar inte särskilt gott, men under finns det som luktar desto godare...Liljekonvaljer!!! Mmmmm....!!!Här nedan en bild på den bukett med Liljekonvaljer som Janne plockade in åt mig!! ♥♥♥ Det doftar ljuvligt!!Nu ska jag se till att Adrian och jag får lite mat i magen, sen åker vi till min PSYCH-K-kompis! Adrian brukar leka med hennes 2 barn när vi är där vilket är jättebra, för då får vi vuxna vara ifred så vi kan göra t ex PSYCH-K i fred. Men idag har vi lite annat på agendan...! Jag kanske berättar om det en annan gång..!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: