Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 6 januari 2014

Slöare än så här blir det inte

Idag har jag inte varit duktig alls!! Jag måste ju kompensera för igår..!! ;-)
Nä, skoja bara, men det är icke desto mindre sant! Jag har inte gjort ett vettigt handtag idag!

Jag gjorde faktiskt en duktig sak, men det var kl 00.45! Då gick jag och la mig!! Så tidigt har jag inte lagt mig på.... evigheter!! Och jag somnade nog redan efter 30 - 40 minuter (tack vare två insomningstabletter)!! Men där slutar duktigheterna!

Jag sov ända till kl 12.07 (!!) men var först ofrivilligt vaken nån dryg timme runt 06.00-tiden. När jag tagit mig ur sängen gick jag raka vägen till badrummet och badade i drygt 2 timmar - utan att somna i badkaret som jag ju brukar göra!! :P Och när jag slutligen kom ner till köket för att koka mig en stor kopp té var klockan nästan 16.00!
Ja, och sen dess har jag bara suttit vid datorn och TV:n! Adrian och jag såg på Monsters University på DVD och sen var det mitt favvoprogram "Once upon a time" på kanal 11, och nu sitter jag här...! Det gäller ju att riktigt suga ur den sista lediga dagen på denna julledighet - i morgon börjar jag jobba igen...!

Att börja jobba känns dubbelt... Det är ju bra att komma in i lite mer rutiner och så, men jag är fortfarande så trött (läs: utbränd). Men jobba ska jag! Så ikväll blir en tidig kväll med insomningstabletter igen...! Men först lite facebook...!

Natti natti folkens!!

Anneli.

Inga kommentarer: