Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 30 januari 2014

Uppe före tuppen - igen!

Ja som bloggtiteln avslöjar så hade jag en tidig morgon igen. Jag fattar inte att jag orkade gå upp och jag fattar inte att jag fortfarande är vaken - och har varit vaken H E L A dagen! Jag sov bara ett par - tre timmar natten till idag och sen har jag varit på kurs i Hedemora hela dagen. Eller rättare sagt så var jag med på en kurs, men inte som kursdeltagare utan för att visa upp vårt Sociala företag. Kursen var för politiker och tjänstemän i Avesta och Hedemora kommuner. En kul och bra dag - trots mindre bra förutsättningar för min del. Men man överlever det mesta!! :D
Imorgon ska jag inte vara på jobbet förrän klockan 13.00 så då får jag lite sovmorgon i alla fall! Och sen är det HELG!! Tjohoo! :D Det enda inplanerade den kommande helgen är syjunta hos Nettan på lördag!

Nu är handarbete inte riktigt min grej, men det är ju trevligt att träffas, fika och snacka lite skit i alla fall! Och känner jag tjejgänget rätt så åker väl Tarotkorten fram, och då är ju jag i mitt esse!! :P

Men nu orkar jag inte skriva mer! Trött i mössan... som 17!
Over and out!

Anneli.

Inga kommentarer: