Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 17 januari 2014

Thank God it's friday!

Tröttare än tröttast har jag åter orkat inta en upprätt position...
När jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan med en bok, men det var lögn i he-te att hålla ögonen öppna! Jag slumrade in innan jag hunnit vända första sidan! Men det var verkligen välbehövligt med lite sömn kan jag säga! Nu känner jag mig som folk igen!

Det känns som att den här arbetsvecka har gått riktigt fort, och det är så himla gott att ha några lediga dagar framför sig! Jag ska njuta i fulla drag - det kan jag då lova!!

"Förr i världen" (för så där en 3 - 4 år sen ungefär) var jag alltid så trött och brukade somna en stund i soffan varje eftermiddag. Det visade sig vara näringsbrist, och när jag såg till att få i mig högkvalitativ näring så rättade det till sig. Det kanske börjar bli dags att tänka på det nu igen?!
Eller rättare sagt så har jag redan börjat tänka på det; idag har jag sett till att det kom extra många frukter och grönsaker i shoppingvagnen och i helgen ska jag göra gröna, sköna juicer i min juicemaskin! Smaskens!!
Kommer jag på nån riktigt god blandning så lovar jag att ge er receptet!

Nu ska jag bara ta det lugnt och softa framför datorn och TV:n resten av kvällen!! En trevlig fredagskväll önskar jag er alla!!

Anneli.


Inga kommentarer: