Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 28 januari 2014

Uppe före tuppen

Idag mina vänner har jag gjort något som kan benämnas som inget mindre än en bedrift!! Jag klev ur sängen en hel timme innan tuppen gol! (Eller hade galt - om jag hade haft nån!)
Kl 06.00 svängde jag benen över sängkanten och stapplade in i badrummet! Och inte för att jag var kissnödig eller så... nä, helt enkelt för att min arbetstid började kl 07.30 idag! (Ja! Jag behöver 1½ timme på mig från sängvärmen till jag är inne i stan!!) Jag skulle nämligen vara med på årets första företagsfrukost som kommunen anordnar! Och av någon underlig anledning som ingen människa begriper så är jag vaken än! Och jag känner mig inte ens trött!! MIRAKEL!! Eller nåt...! ;-) Men jag ska straxt gå och lägga mig tänkte jag, för på torsdag ska jag åka till Hedemora och gå på kurs och behöver även då gå upp tidigare än vanligt (07.30 - 08.00 typ) så jag kan lika bra försöka hålla en något så när "normal" dygnsrytm!

Egentligen hade jag tänkt att fördjupa mig i ämnet Affirmationer idag, men känner att jag inte riktigt orkar och har inspirationen till det! Men det kanske jag kan göra imorgon istället! Vill du läsa något annat som jag har skrivit så gå in på min Gröna blogg istället! Där har jag nyss skrivit ett blogginlägg med en uppdatering om hur mitt hjärta mår och vad jag gör för att det ska må bättre! :D

Anneli.

Inga kommentarer: