Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 30 november 2010

Dag 16. Min första kyss.

I hate to disappoint you.... Men jag kommer inte ihåg min första kyss!!

Förutom den där pussen i nacken som jag berättade om i blogginlägget om min första kärlek; dag 2 - och som ju knappast kan räknas som en kyss - så misstänker jag att den första kyssen var med en pojke som jag var tillsammans med från jag var 12 år till jag var 15 år. Men jag kan verkligen inte minnas den första kyssen!!
(J.W. Om du - mot förmodan - läser det här så kan du väl skriva en kommentar och berätta! D v s om du har bättre minne än jag!!)

Sorry Folks!!

Anneli.

4 kommentarer:

Eva sa...

Ärligt talat... jag minns inte heller :-))

Jannica sa...

Man kan ju inte minnas allt ;P Eller så minns man det som var bra? ;);)

Anonym sa...

Jag minns faktiskt inte min första kyss heller... men jag anar det var av någon kille på folkets park som jag redan glömt namnet på. :)

Anneli Sjögren sa...

Eva: Skönt att vara i gott sällskap!! ;-)

Jannica: Ja, så kan det vara!! Selektivt minne!! :D

Vera: Ha, ha!! Välkommen till klubben du också!! :D