Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 15 november 2010

Nattsudd

Nu sitter jag här mitt i natten igen!! Att jag aldrig lär mig!!
Jag hade tänkt att skriva ett blogginlägg för flera timmar sen, men fastnade i telefonen för att ringa och prata med 3 karlar: min brorsa som fyller år, min svärfar och min bonuspappa - det är ju Fars dag!! Eller rättare sagt: det var fars dag...! Nu är det ju redan imorgon...! ;-)

Idag (förlåt - igår menar jag) har jag varit och hälsat på en mycket kär gammal vän som jag inte träffat på evigheter - trots att vi bor i samma stad!! Kompisen är en riktig "kaffemoster" och naturligtvis satt vi och pimplade kaffe - i flera timmar!! Jag som inte är någon vanedrickare känner att jag har en ordentlig halsbränna på gång och lär nog behöva ta nåt mot det innan jag kryper till kojs!!

Filmen igår var lika fånig som jag befarade!! Typiskt Amerikansk - ni vet en sån där "larvig med budskap"-film!
11-åringen och hans lika gamla kompis garvade och tyckte att den var rätt kul, men man måste nog vara i den åldern för att uppskatta den filmen! Men det viktigaste var ju att det var en familjekväll - och det var det!! Förutom att mannen i mitt liv bara såg de första minuterna av filmen innan han somnade i soffan...!! :D Men sånt är vi vana vid i den här familjen...!! Man kan utan att överdriva påstå att han inte är nån kvällsmänniska!!

Men nu ska jag försöka komma isäng!! Ska bara se om det hänt nåt kul på facebook först...!

Anneli.

Inga kommentarer: