Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 2 juli 2012

Bröderna Bus är hemma igen!!

Igår åkte jag till Stockholm för att hämta hem Bröderna Bus - mina älskade söner som varit i Stockholm hos storasyskon och kusiner i nästan 2 veckor. Och just igår fyllde min "mittemellandotter" Ylvali 21 år!
Det firade vi på "Indiska källaren" på Ölandsgatan på söder. ALLA mina 5 barn var där!!! ♥ Gissa att jag var lycklig!! :D Det blir tyvärr inte så ofta som alla är samlade samtidigt...! :-(
Här har vi jubilaren i egen hög person!! Personalen på restaurangen bjöd henne på en glass när de hörde att hon fyllde år! :D
Väl hemma igen har det mesta - men inte allt - återgått till det vanliga.
Det som inte är det vanliga är att jag börjar bli lite stressad över att jag snortidigt på torsdag morgon ska åka till Skåne med Nettan, Katta och Kattas syrra Maria för att hälsa på en kompis.
JAG AVSKYR ATT RESA!! (Fast jag gillar att vara på andra platser - när jag väl är framme!!) :P
Men tanken på själva resan och allt som föregår den gör mig stressad!!!! Har jag rena kläder att packa ner?? Får jag med mig allt som jag behöver?? Finns det sånt som jag behöver men inte kan ta med mig dit jag ska?? Är sängen tillräckligt mjuk och sovrummet tillräckligt mörkt så jag kan sova gott?? Hur ska det gå med maten?? Ja, typ det och andra frågor snurrar i min skalle och stressar mig! Och inför denna resa så får jag även lite panik över att vi ska åka så tidigt på morgonen...!! Tjejerna säger att vi ska sitta i bilen kl 7.00!!! Shit... Då brukar jag äntligen sova så där riktigt gott - vilket jag oftast inte gör tidigare på natten...! Speciellt inte innan en resa...!!
Men detta är bara att leva med - jag vet ju att det alltid går bra och ordnar sig!! Och jag ser verkligen fram emot att få träffa vår utflyttade kompis!! :D

Men nu ska jag sätta på en tvättmaskin och baka lite LCHF-bröd inför resan!
Ha dä!!

Anneli.

Inga kommentarer: