Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 25 juli 2012

Vilken härlig da-a-aa-ag..

Man blir jättegla-a-aa-ad! :D
ÄNTLIGEN lite sommarväder!! Vi har haft +27 grader och strålande sol mest hela dagen! :D
Trädgården har använts flitigt både till att sitta och slöa i och till att busa med Bolla! Hon har fått vara lös - dvs utan koppel - hela dagen, till och med när vi var ute på promenad! Hon är ganska lydig, och så vet hon att jag har hundgodis i fickan!! :P Det gör ju sitt till!! ;-)
Nu ligger hon bredvid mig i soffan - helt utslagen!!
 "Vad gööör du"??
 "Försök att inte störa är du snäll"!!
 Zzzzzzzzzzzz....!!
Undrar om jag får med henne på en sista pinkrunda innan läggdags...?? Jag får väl vifta med godispåsen lite så kanske det går..!!
Eller inte...!! :P

Så här slut har jag inte sett henne förut!! Men så har vi busat ovanligt mycket idag!! Jag är också helt slut om jag ska vara ärlig!! Det kanske är en bra idé att försöka komma i säng redan idag - dvs före tolvslaget...!! Jag tror baske mig att jag ska satsa på det!! :D

Over and out!!

Anneli.

Inga kommentarer: