Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 4 juli 2012

Packad och glad! :P

Jag menar alltså färdigpackad, och att jag är glad för det!! Ingenting annat!! ;-)
Fast riktigt färdig är jag inte - jag har maten kvar! Men det är det sista jag packar ner innan jag åker hemifrån så det är det ingen brådska med!

Det ska bli så himla spännande att få vara nere hos kompisen Cat som hon kallas. Vi ska tydligen göra allt möjligt kul!! Trumresa hörde jag ryktas om t ex!! Och jag har självklart med mig min Tarotlek! Sen får vi se vad mer vi ska hitta på!! Healing, massage, meditation...! Aaaaaaaah....!! :-)

Igår på cirkeln så drog jag några riktigt spännande Tarotkort och fick minst lika spännande tolkningar på dessa!! De handlade om de här dagarna i Skåne. Om tolkningarna stämmer så kommer det att hända mycket med mig på ett personligt och djupt plan, typ rensa ut och hela gamla blockeringar och sorger! Hmmm...!! Ja, det kan nog behövas kanske..! Jag lovar att berätta för er hur det blir, hur det går och vad som händer!! Åtminstone utvalda delar av det, för ALLT kan jag ju inte berätta! :P
Jag tänkte faktiskt ta med mig min dator, men hur mycket jag kommer att använda den återstår att se...! I första hand tänker jag ta hand om mig själv och se till att jag får vila och må bra! Så när nästa blogginlägg kommer står skrivet i stjärnorna!! Jag skriver när jag orkar och har en stund till övers! Prenumerera gärna på bloggen så missar du inget!! I högerkolumnen hittar du "verktyg" för att göra det!

Nu ska jag gå ut i köket och hjälpa Adrian som börjat göra bönbiffar till middagen!

Anneli.

Inga kommentarer: