Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 5 april 2016

Dagzombie och nattuggla

Det är en förbannelse... En FÖRBANNELSE säger jag!!

Vakna trött nån gång framåt lunch (d v s lunch för "normala" människor), släpa sig fram som en zombie hela dagen och undra hur i hela friden man ska klara av att hålla sig vaken så att man kan se färdigt Rapport på 1:an. Och sen nån gång runt kl 20.00 - 21.00 så *Bing*: helt plötsligt klarvaken... klarvaken, men inte pigg...
Så ser mina dagar ut, och det är INTE kul..! :o(
Nu när det börjar bli vår så kan vi äntligen sova med fönstret lite på glänt, och jag märker faktiskt skillnad på trötthetsnivå när jag har fått sova med frisk luft i sovrummet! Jag blir lite mindre trött!

Förra natten glömde jag bort att öppna fönstret, och det märktes verkligen idag! Eller igår... klockan är ju faktiskt imorgon redan..! Hela dagen har jag varit helt väck och knappt orkat hålla upp ögonen. Men ändå kommer den där "kicken" vid 8-snåret, och sen är det inga problem att hålla sig vaken till långt in på småtimmarna! *Suck*

Men jag ska straxt göra ett försök... först ska jag bara skölja groddarna och hälla upp 7 dl vatten som jag alltid börjar min dag med att dricka. Och så tvätta mig och borsta tänderna förstås... Sen hoppas jag att det inte ska ta alltför lång tid för mig att somna! Go'natt!

Anneli.

Inga kommentarer: