Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 20 april 2016

Nostalgi

Sitter här vid min dator och tittar på foton jag har i den. Jag har massor av foton och tänkte börja radera såna jag inte vill ha kvar. Det borde jag gjort för länge sen egentligen för när det blir för mycket så känns det liksom nästan hopplöst att ens börja...

Iallafall. Jag har hittat en del bilder som jag tänkte kunde vara kul att lägga ut här på bloggen! De bilder jag tänkte visa er här idag är från när vi födde upp Norska Skogkatter under stamnamnet Kornsvedes NFO, och den första bilden är på vår katt Gabriella och hennes kattungar från sin andra kull:
Fråga mig inte vad kattungarna hette, för det kommer jag inte ihåg!

Sen hittade jag en rolig bild från när vi hade köpt lite kattleksaker till de kattungar vi hade då (och som jag naturligtvis inte heller kommer ihåg namnen på...):
Den sista bilden jag lägger ut idag kommer från ett album som jag döpte till "Katten och hennes pojke". Katten är våran första Norska Skogkatt Teyla och pojken är min yngste son Adrian som då var 12 år (2011).
♥ ♥ ♥
Klicka på bilderna så kommer de upp i lite större format!

Ja, det här är allt för idag, för nu ska jag in till stan och hälsa på min språkkompis Adalet! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: