Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 13 april 2016

Den som väntar på nåt gott...

... väntar alltid för länge!
Idag tittar jag bara in som hastigast för att berätta att här har jag inte tid att sitta! ;o)
Nä ser ni, idag ska jag få sista delen av min födelsedagspresent! Kommer ni ihåg presentkortet jag fick?
Här ovan ser ni det.
Idag ska jag äntligen få min "Upplevelsedag"! Jag vet inte riktigt vad det egentligen innebär, och polarna Katta och Helene tiger som muren! Men nån/några behandlingar av nåt slag tror jag mig veta att det är! Vad det än är så misstänker jag att det kommer bli väldigt behagligt iallafall! :o)

Så... nu ska jag göra mig i ordning och dra iväg! :o)

En bra dag önskar jag alla mina bloggläsare! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: