Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 12 april 2016

Livet är härligt!

Åh va härligt det är att solen skiner! Våren är här "på riktigt" - äntligen! :o)

Idag vaknade jag och kände att jag var så glad! Misstänker att det beror på att stickcaféet kom igång igår igen! :o) Patricia som vår nya cirkelledare heter var jättetrevlig, lätt att prata med och duktig på olika handarbeten! Jag tycker att hon passar in i gänget som handen i handsken!

Vi var inte så många som kom igår, för alla hade fått samma brev samtidigt som jag fick, och det är inte så lätt att stuva om i sin agenda när man bara får några timmars varsel, men nästa måndag skulle jag tro att vi blir många fler!

Den bambudisktrasan jag håller på med nu är nästan färdig:
Det behövs bara 4 rader med det mörka garnet + maska av och fästa trådarna så är den klar! :o) Det lär jag nog ha hunnit göra innan nästa stickcafé misstänker jag!

Ni vet, när man är glad så har man oftast mer energi, och den energin använde jag idag för att äntligen baka mig lite glutenfritt bröd! Det blev jättegott! Vill ni ha receptet så ligger det uppe på min Gröna blogg. Klicka HÄR för att komma till det!

Anneli.

Inga kommentarer: