Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 18 april 2016

Dubbla pass

Idag ni! Idag blir det dubbla pass! :o)
Nä! Inte träning, och inte jobb...! Idag ska undertecknad gå på inte mindre än två olika stickcaféer/språkcaféer! Det första är om bara en liten stund, och är i Nyhyttan, d v s den lilla byn utanför Avesta som jag bor i. Jag visste inte om det här språkcaféet förrän jag läste om det i tidningen för nån vecka sen och idag ska jag alltså dit för första gången!
Sen i kväll ska jag på mitt "vanliga" Stickcafé inne i stan med Adalet (min språkkompis)!

Jag har börjat sticka på min 11:te bambudisktrasa, och så här långt har jag kommit nu:
Precis när jag tog fotot så sken solen in på min kristall som hänger i fönstret, därav regnbågsfärgen ovanför stickningen! Passar rätt bra i färg tycker jag! :o)

Men nu ska jag göra mig i ordning för en hel dag med stickning, fika X 2 (en på varje ställe) och trevlig samvaro! Imorgon, om ni är snälla, kanske jag visar hur långt jag kommit på min 11:te disktrasa efter dagens dubbelpass! ;o)

Anneli.

Inga kommentarer: