Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 22 april 2016

Detaljrika sköldisar

Både igår och idag har jag suttit ute i Da House och färglagt i min vuxenmålarbok. Det var ett tag sen jag gjorde det sist - jag har inte tagit i en färgpenna sen den 9 april, d v s på nästan 2 veckor! Men nu på två dagar så har jag målat klart de båda sköldpaddorna:
Det var ett himla "pill-göra" kan jag tala om! Många detaljer på den bilden! Men sköldisarna blev rätt fina tycker jag! :o)
Jag har även stickat färdigt min 11:te bambudisktrasa! Det återstår bara att fästa trådarna! :o) Nu funderar jag på att byta till nån annan/några andra färg(er) på garnet igen... Vi får se! Men en sak är säkert: fler disktrasor blir det! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: