Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 11 september 2010

80-årskalas!

Nu är jag i Stockholm hos min äldsta dotter som bor i Hammarbyhöjden.
Min fasters 80-årskalas är avklarat och jag måste säga att det var väldigt trevligt och kul att träffa alla släktingarna - det blir inte så ofta! :D
Jag hade tänkt att jag kunde lägga ut nån bild eller två från festen, men eftersom jag glömde att ta med mig min laptop och kabeln till kameran så går ju inte det! Jag får väl göra det på måndag när jag kommit hem igen!
Just nu lånar jag dotterns lilla minilaptop och det känns jätteskumt att skriva på det lilla tangentbordet!! :p

Imorgon ska jag åka in till Sergels Torg och Expressens valstuga, och lyssna på min dotter Linnéa "Tiarafeministen" Sjögren när hon blir intervjuad och ska hålla valtal för sitt parti Fi kl 11.30. Efter det åker jag till min kompis "urbanista" och hänger med henne resten av dagen! Vi har inga direkta planer än utan tänker improvisera och göra det som faller oss in! Om nu nåt faller oss in...! Man vet aldrig!! ;-)

Men NU är det natti, natti dags!!

Anneli.

Inga kommentarer: