Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 4 september 2010

Tarot och hjärtmedicin

Jaha... Nu sitter man här igen... mitt i natten!! Att det ska vara så svårt att komma isäng!
Det är dock inte så länge sen jag kom hem ifrån Ludvika.
Tarotkonsultationerna gick jättebra och det var en uppskattad present till hon som fyllde år!

Vill passa på att påpeka att jag INTE är nån "spåkärring" eller siare!! Jag använder Tarotkort mer som "Psychic coaching", d v s använder mig av en kombination av Tarotkort, min intuition och coachsamtal. Lite svårt att förklara, men det har varit väldigt uppskattat av mina klienter!

Jag har inte hunnit skriva än här på bloggen att min hjärtläkare ringde mig i fredags. Så jag gör det nu! Han hade konsulterat några kollegor och kommit fram till att jag borde dubblera min medicindos eftersom det inte har hjälpt med den dos jag har nu. *Suck* Men jag ska trappa upp försiktigt, så igår började jag ta 1 ½ tablett och ska göra det i en vecka innan jag börjar ta 2 tabletter/dag. På de två dagarna som gått på den ökade dosen har jag märkt en liten förbättring och jag sitter här och undrar om två tabletter kommer att ta bort hjärtklappningarna helt... Ja, det vet jag om en vecka!
Lyckades förresten "förhandla bort" att jag skulle ta den andra medicinen - den som är blodförtunnande - så det känns i alla fall bra!!

Anneli.

Inga kommentarer: