Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 13 april 2011

Hälsointresserad?

Är du hälsointresserad - och framför allt intresserad av att själv få bestämma hur du vill förebygga och bota dina krämpor?
Klicka då på länken här under och skriv på!! Annars riskerar vi att kriminalisera användandet av Naturmedicin, Homeopatmedicin och Örtmedicin!
Självklart är det läkemedelsbolagen som lobbar för att förbjuda naturlig bot för att tvinga människor att använda deras kemiskt framställda mediciner och på så sätt maximera sina egna vinster - vilket är helt oacceptabelt!!

Snälla; SKRIV PÅ!!!
http://www.savenaturalhealth.eu/

Anneli.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart har jag skrivit på. Det måste finnas valmöjligheter, som du också skriver.
Kram på dig syrran. Kärlek till dig<3
Rosali

Anneli Sjögren sa...

Kärlek tillbaka, syrran!! Bra att du också skrivit på!! ♥

Anonym sa...

Tack för din uppmärksamhet, har skrivit på :)

Anneli Sjögren sa...

Varsågod! Och tack för att du skrivit på! Hjälp gärna till att sprida länken du med!!

E. sa...

Bra att du sprider länken Anneli!!!

Kramar!
/E.

Anneli Sjögren sa...

Tack!! Ja, jag tycker att det är superviktigt att människor har val hur de vill sköta sin hälsa och ohälsa!! Botat oss med örter har vi ju gjort sen Hedenhös!!! Jag hoppas många skriver under petitionen!!