Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 9 april 2011

Nya kattungar!! :D

Idag har en av våra katthonor fött 5 små supersöta kattbebisar!!

Gå in på vår hemsida, och klicka på fliken Nyheter så ligger det en bild upplagd där på de små hårbollarna!
Än så länge bara en enda bild, men fler kommer!! Lägg gärna till vår hemsida till favoriter om du gillar katter och vill följa med och se hur de utvecklas!

Vi har ju även en kull kattungar som är 7 veckor nu, så på dem finns det betydligt fler bilder!!

Välkomna in till Kornsvedes Norska Skogkatter! :D

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis, sä härligt fina bilder på era mysiga katter. :) Anneli

Anneli Sjögren sa...

Tack Anneli!! Det är så underbart med kattungar!! Trots att man typ får spika fast blomkrukorna när de blivit så där en 6 veckor...! Gardiner i fönstren är inte heller nån större idé att ha - möjligtvis en gardinkappa högt upp...!! Men det uppvägs av att de är sååå bedårande!! :D