Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 16 april 2011

Klokord

”Du kan inte be om vad du vill ha utan att du vet vad det är. Många människor vet inte vad de vill eller så vill de mycket mindre än de förtjänar. För det första måste du ta reda på vad det är du vill. För det andra måste du bestämma dig för att du förtjänar det. För det tredje måste du tro att du kan få det, och för det fjärde måste du ha modet att be om det.”
-Barbara De Angelis


Because you're worth it!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: