Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

lördag 9 april 2011

Härliga Healing!

Idag har vi haft kurs i lokalen hela dagen: "Kom iform för livet" med min kompis Helene!
Vi har bl a fått formulera våra mål, provat på några olika träningsformer och gett/fått Energimassage!! De som gett Energimassage är de som gått Energimassagekursen för några veckor sen och som behöver öva, och vi som fått är vi som går denna helgs kurs! :D

Själv har jag mått ganska dåligt...! :-( Mitt hjärta har verkligen inte mått bra och mina fötter har svullnat upp igen - särskilt den vänstra. :´-( Igår var jag iväg till Hälsokost och köpte vätskedrivande örttabletter, men hittills har de inte hjälpt.

Mitt i kursen bestämde kursledaren (Helene) att jag skulle få healing! :D
Ni kan ju tänka er mig nedbäddad på en massagebänk och 4 personer som står/sitter runtomkring och ger mig healing! Underbart är bara förnamnet!! ♥
Efter det fick jag lite mer energi!!
Men nu har jag diskat hela dagens disk och känner mig helt färdig igen, och vänstra foten är stor och hård som en mindre fotboll...! Så innan jag orkar ta mig in på toa för att borsta tänderna och göra mig klar för att nanna kudden så får jag sitta här och vila foten i högläge ett tag. Men jag är så trött, och känner mig så trög i skallen så det blir nog inte alltför länge!

Men jag ska in en snabbis på facebook i alla fall! :D

Anneli.

3 kommentarer:

Maria sa...

Härligt med alla behandlingar!! Tråkigt att du inte mår bra dock. Hoppas du vaknar upp och mår bättre idag. Kram

Anonym sa...

Hoppas att du ska hitta det som gör att du mår bra, det är viktigt att du får må så bra som möjligt.. skickar vårvärme från söder .... :)

Anneli Sjögren sa...

Men....! Hur kan jag ha missat att svara på era kommentarer?? Obegripligt!!
Men bättre sent än aldrig! :D

NU mår jag bättre!! Sjukskrev mig måndag och tisdag så jag fick vila upp mig, och har sen dess varit noga med att vila med benen i högläge några gånger per dag!
Jag ser allt elände som tillfälligt - jag har ju bestämt mig för att bli frisk!! Jajjamensan!! :D