Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 17 november 2011

Återträff

Ja, eller kan man kalla det för återträff när det bara var en vecka sen vi avslutade Sorgbearbetningskursen??
Det får vara hur det vill med den saken! Nu kallar jag det återträff helt sonika!! :P
Träffas ska vi i alla fall och ha en trevlig kväll tillsammans!! Vi får verkligen hoppas att avloppet i köket sköter sig exemplariskt, för vi ska äta gemensam kvällsmat och fika på det, och det kan jag då säga utan att överdriva; att direkt aptitretande var det ju inte - varken med ljud, lukt eller den svarta sörjan som kom upp!!
Men vi får hoppas på det bästa!! Nån fastighetsskötare eller rörmokare har jag i alla fall inte sett till, men vi får hoppas att de kommer "i modern tid"!! :P

Nåt trevligare jag kan berätta är att nu har jag lagt ut receptet till den ena sortens kakor jag bakade härom dagen på min matblogg!! Bild på de små läckerheterna ser ni här under:
Och för att få receptet klickar ni bara HÄR så kommer ni direkt till det!! Klicka sen gärna på fliken "Startsida" eller nån av de andra flikarna om du vill se vad mer jag lagt upp där!! Fler recept kommer vartefter!!

Anneli.

Inga kommentarer: