Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 21 november 2011

WHAT?!?!?

Nu begriper jag absolut ingenting!!!
I veckan som gått har jag levt "som vanligt" men varit ovanligt duktig på att dricka vatten och äta på något så när regelbundna tider (mer än vanligt i alla fall), så när jag ställde mig på vågen imorse var jag övertygad om att jag åtminstone skulle ha gått ner nåt hekto...!
Men... jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att jag skulle ha gått upp 1.2 kg!!!! Det är för mig helt obegripligt!! Vad har jag gjort?? Ja, det kan ju inte ni veta, men även jag svävar i total ovisshet..!! Och jag blir både ledsen och arg....! Om jag åtminstone förstod vad det kunde bero på - men icke!!
Jag vet att jag nån gång skrivit om att jag blir så hård i magen av ägg, och av den anledningen så har jag ätit väldigt lite ägg i veckan som gått - vilket magen visat sin uppskattning för genom att tacksamt funka hur bra som helst!! Men kan det verkligen vara därför jag gått upp??

Åh, suck...!!! :-(
Ursäkta mig medan jag går och lägger mig och dör en stund.....! Nu pallar jag inget mer...!
Men till nästa blogginlägg ska jag ha skakat det av mig och vara mitt vanliga glada jag igen!! Jag lovar!!

Anneli.

Inga kommentarer: