Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

fredag 18 november 2011

Wish me luck!

Hej allihopa!! Nu är jag på språng igen!! Om bara en liten stund ska jag åka till en bekant i Strängnäs för att ha en liten miniseans hemma hos henne!! Det skulle visst bara vara 6 personer, men det känns rätt mysigt!! Jag hoppas att jag kan få in varsin kontakt till dem allihop!!
Sen ska jag få sova över i min bekants "lillstuga" och på lördagen har jag lovat att ge några privatsittningar också!! :D
Det ska verkligen bli jätteroligt!! Fast jag börjar bli lite nervös...! Jag får lite prestationsångest för jag vill ju så gärna "leverera"...!! Dessutom var det läääänge sen jag hade en seans...!! Känner mig lite ringrostig, faktiskt...!! Men i tisdags på den Andliga utvecklingscirkeln så tog jag in en kontakt till en av deltagarna, och det var tydligen klockrent så det ska nog gå bra!! :D
Wish me luck!!

När min mamma levde så brukade hon alltid tända ljus för de som behövde lite extra stöd, oavsett om nån t ex skulle till tandläkaren eller hålla ett föredrag! Det kändes skönt att veta att mamma alltid tände det där ljuset när hon visste att man skulle göra något man nervös eller orolig inför!!
Numera - när inte mamma finns här längre för att tända ljus - vet jag ändå att hon är med mig och ger stöd, fast från "den andra sidan"!! ♥ Tack mamma! ♥

OK! I'm out of here!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: