Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 20 november 2011

Efterdyningar...

Känner mig fortfarande lite urlakad efter seans och privatsittningar (som "grädde på moset" till min vanliga trötthet...), så jag hade egentligen inte tänkt skriva nåt idag - men här sitter jag!! ;-P Jag har knappt orkat lyfta rumpan ur soffan på hela dagen och har suttit här och slötittat på när sönerna spelat det nya Zelda-TV-spelet som de fick igår!

Har ni varit med om att ha världens lust att göra nånting, men att det stupat på att orken inte infinner sig? Om inte, så kan jag tala om att det suger!! FETSUGER!!!

Jag har bl a sån himla lust att experimentera lite med olika LCHF-recept som jag har i skallen, men hur jag än försöker så är det som att köket känns flera mil bort!!
Men imorgon har jag lovat mig själv att göra ostkaka i alla fall!! Men det får bli efter jag har träffat Katta och Nettan kl 10.00 för att fortsätta planera lite hur vi kan komma igång med vårat Sociala företag!

Men nu väntar sängen!!

Anneli.

Inga kommentarer: