Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 15 november 2011

Bråttom som 17!

Här kommer ett snabbt blogginlägg "på språng"!!
Alldeles straxt ska jag iväg till Hedemora Sparbank med Nettan och Katta för att ev öppna ett konto till vårt Sociala företag Södra Dalarnas Serviceteam!! Sen bär det av till lokalen för att ha Andlig utvecklingscirkel!! :D
Jag tänkte först tala om att jag lagt ut ett av recepten som jag bakade igår på min matblogg "Annelis vegetariska LCHF". <- Klicka där så kommer ni dit!
Brödet som jag lagt ut recept på blev riktigt bra!! Testa det om du som jag vill äta bröd utan vetemjöl!!

Men nu måste jag packa ner dator och susa iväg!!

Anneli.

Inga kommentarer: