Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 13 november 2011

Fars Dag!

GRATTIS alla pappor!! Idag är eran dag!! :D

Jag vet att jag vid något tillfälle skrivit om att min käre make Janne inte är just nåt för att fira - varken födelsedag, jul eller Fars Dag (möjligtvis jul då...), medan jag är precis tvärt om: ALLT som KAN firas SKA firas!! :D
Så i vår familj är det jag som får se till att åtminstone farfar/svärfar får lite uppvaktning!! Men innan vi åkte hem till honom var jag iväg in till stan för att köpa lite lotter och kort, både till svärfar, min brorsa som fyller år imorgon och till en kompis som fyller år idag!! :D
Efter det åkte jag till min kompis. Där var det fika på G, och mitt bland alla kaffekoppar, kladdkaka och rulltårta låg på ett fat en Brieost!! Den var naturligtvis där för min skull som inte längre äter av de andra go'sakerna!! :D Kaffe med grädde och en bit Brieost - det är inte helt fel!! :P
Sen mötte jag upp Janne och sönerna hemma hos farfar och farmor, men där var vi bara en liten stund för de skulle åka bort en sväng!
Ja, så nu sitter jag här hemma igen - i soffan med datorn framför mig! Och här tänker jag stanna till det är läggdags!!!
Ha det så bra allihop!!

Anneli.

Inga kommentarer: