Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 10 november 2011

Tacksam!

Sitter här ensam i lokalen. Bara ett av alla de levande ljusen lyser fortfarande, för övrigt är bara "mysbelysningen" på. Det är otroligt stilla och rofyllt.
Jag är alldeles uppfylld av - ja, av vad??? Kan inte sätta fingret på det riktigt...! Jo; tacksamhet är ordet jag söker!
Sorgbearbetningskursen är slut och jag känner sån tacksamhet för det vi gått igenom tillsammans! Tacksam att ha fått vara en del av mina kursdeltagares resa, att de gett mig sitt förtroende, delat svåra saker, roliga saker, tunga känslor och glada minnen! Vilken resa vi gjort tillsammans!! ♥
Det här vill jag göra om - snart!!! Det är precis sånt här jag vill jobba med!! Coacha, stödja, lyfta och få andra att inse sin potential och växa!! Mmmmmmm.......!

Men kanske inte exakt just nu... för nu är jag ordentligt trött!! Jag kan knappt hålla ögonen öppna!!
Så jag gör processen kort och säger God Natt!!

Anneli.

Inga kommentarer: