Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 30 november 2011

Lite uppdatering...

Jag sitter kvar i lokalen efter mötet vi hade imorse. Hemma finns fortfarande inget internet... Morr!!
Fast möte och möte förresten...! Idag hade vi första delen i Handledarkursen!! Äntligen!!
Vi pratade om hur man bemöter människor, vad det innebär att handleda och lite sånt! Vi kom även in på fördomar man kan ha om olika människor och hur vi ibland projicerar det vi tror på en människa istället för att vara öppen och se och lära känna personen förbehållslöst. Sånt här tycker jag är jätteroligt att diskutera!! :D

Efter kursen stannade Katta kvar en stund och då passade vi på att meditera! Guuu va skönt!!! :D

Imorgon däremot så har vi ett regelrätt möte med vårt Sociala företag. Då kommer vår mentor Bengt hit och vi ska planera hur vi ska gå vidare bl a. Det mesta hänger tyvärr på huruvida vi får de här pengarna vi har ansökt om, och vi får nog inget svar förrän tidigast nästa vecka misstänker jag. Men det är ju inte fel att förbereda sig!! :D
Vi har för övrig redan bestämt oss för att vi kommer att få det vi behöver så att vi efter nyår kan sätta igång på allvar!! Så det så!!! :P

Nu ska jag packa ihop mina grejor och åka hem till familjen!!

Vi ses imorgon igen hoppas jag, för då tänkte jag visa och recensera lite grejor som jag har köpt!! (Oooooh!! :P Vilken cliffhanger!! ;-)

Anneli.

Inga kommentarer: