Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 6 november 2011

För allmän kännedom

Jag har sen en tid tillbaka startat en ny blogg. Det har inte varit nån hemlighet, men jag har heller inte gått ut med det! Men nu börjar det nog bli dags för det!!

I min nya blogg tänker jag bara lägga ut recept, för den här bloggen har blivit lite för "spretig" för att jag skriver om så vitt skilda saker så det inte går att säga vad den här bloggen egentligen handlar om! Jag kommer visserligen att fortsätta skriva om massa olika saker, men alla nya recept kommer från och nu att hamna direkt i min nya blogg! Och vartefter jag hinner och orkar så kommer alla de recept som finns på den här bloggen att hamna där också! Då blir det lättare för er att hitta bland all min mat och denna blogg blir liiite mindre spretig!! :P
Alldeles nyss la jag in receptet på helt sjuuukt gott kryddknäckebröd! Ja, dem på bilden här ovan, ja!!

Välkommen in på nya bloggen och kika!!

Anneli.

Inga kommentarer: