Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 8 oktober 2012

Avesta, Vikarbyn och Stockholm

Nu är det mycket på gång igen så jag vet inte hur mycket jag kommer hinna eller orka vad gäller att blogga och läsa andras bloggar resten av veckan.
"Schemat" ser ungefär ut som följer:
Strax ska jag packa ihop lite övernattningsgrejer, ta en snabb dusch och åka till lokalen. Där ska jag sova i 2 nätter!
Imorgon bitti kl 7.00 ca ska Nettan, Katta och jag sitta i bilen och åka upp till Vikarbyn (utanför Rättvik) för att vara en hel dag på kurs. Det är fortsättning på Handledarutbildningen vi gick i våras. Sen hinner vi precis tillbaka till Avesta till min Andliga och Mediala Utvecklingscirkel börjar!
På onsdag morgon kommer min kära tvillingsyrra Rosali och hämtar upp mig för jag ska få följa med henne ner till Stockholm i några dagar! I Stockholm ska jag förhoppningsvis hinna träffa min äldsta syster, ett par kompisar och hjälpa Rosali att fixa lite i hennes lägenhet. Ja, och så lite till som inte är spikat än...!
Ja, sen på lördag förmiddag åker jag hem igen! :D Så det blir ett litet äventyr mitt i vardagen! :D

Fast jag känner mig sjuukt stressad...! Det gör jag alltid när jag har många saker inbokade och mycket att hålla i minnet..!! Så det är nog bäst att jag sätter lite fart nu då..!! Var jag nu ska sätta den...!?! :P ;-) :D

Anneli.

Inga kommentarer: