Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 3 oktober 2012

Om en timme...

Om en timme har vi i Södra Dalarnas Serviceteam, Socialt företag möte med Kompetensbyrån och Södra Dalarnas Samordningsförbund!! Jag hoppas verkligen att det blir något positivt av det mötet som får oss att gå framåt! Det är mer än på tiden att det händer nåt radikalt nu!!
Håll tummarna!!

Anneli.

Inga kommentarer: