Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

onsdag 3 oktober 2012

Puh..

Nu är mötet slut och jag har diskat och plockat undan. Strax dax att åka hem! Men datorn var på så jag tänkte att jag skulle slänga iväg en liten uppdatering först.
Ja, nu finns det inte så himla mycket att uppdatera er om tyvärr; vi har fortfarande inte fått några säkra besked om nånting!! MEN, vi har i alla fall många som stödjer och hjälper oss, vilket känns skönt att veta!
Kompetensbyrån kommer att ordna några olika utbildningar som vi kan få gå på för att höja kompetensen vilket ju alltid är bra, och Södra Dalarnas Samordningsförbund ska försöka skaka fram lite pengar som ska gå till att anställa någon som kan hjälpa oss att få fart på saker och ting. So far so good! Sen gäller det bara att se det hända också...!!
Ja ni får ursäkta mig om jag inte kan uppbåda nån vidare entusiasm, men jag känner mig så luttrad och desillusionerad vid det här laget, så jag tar inte ut någonting i förskott!! Dessutom är jag så trött i huvudet av allt prat och allt som man ska hålla reda på så jag nästan ser dubbelt! Nu ska jag bara lyckas ta mig hem och sen gå raka vägen in till vardagsrummet och sjunka ner i soffan och hoppas på att nån serverar mig lite mat!!

Ärtor ut!! (Peace out!)

Anneli.

Inga kommentarer: