Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

torsdag 25 oktober 2012

En vanlig kväll i soffan..

Nu sitter jag i vardagsrummet hemma med laptopen på bordet. Tv:n står på och med ena ögat tittar jag på programmet "Barnmorskorna" (tror jag att det heter..).
En gång i världen ville jag bli barnmorska, men tyckte att utbildningen var för lång...!
Nu när jag tittar på andra mammors förlossningar på Tv så kommer massa känslor över mig.. Minns hur dödsjobbigt det var att föda barn men hur värt det det var!!! Två sekunder efter att babyn var ute så hade jag glömt bort hur jobbigt det var och bara njöt av att ha mitt barn på utsidan av kroppen! Mmmm...!! :D
Jag älskar att vara mamma men ibland kan jag sakna att ha små barn! Men allting har sin tid och att ha stora barn är inte så dumt det heller!! :D

Idag har jag varit på möte med "styrgruppen" där jag ingår. Styrgruppen för vårt Sociala företag Södra Dalarnas Serviceteam alltså! Det börjar ju närma sig start nu och det är mycket att fixa med skatteverket, försäkringar och massa annat! Det är spännande nu kan jag lova!! :D

Förresten så har jag så smått börjat blogga på min nya Hälsoblogg Anneli In Da Greenhouse! :D Den är långt ifrån klar än, men jag kommer att fixa lite vartefter!! Det är ingen brådska!
Titta gärna in där om du har lust! Här kommer länken, bara att klicka på:
http://anneli-in-da-greenhouse.blogspot.se/

Anneli.

Inga kommentarer: