Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

tisdag 9 oktober 2012

Super...

Supertrött och supernöjd ska jag försöka summera upp det senaste dygnet:
Kom i säng kl 00.30. Sov så där lite halvtaskigt...! Alarmet gick på kl 6.00 och då pallrade jag mig upp förvånansvärt pepp inför dagen! Gjorde min "morgontoalett", packade ner lite "breakfast to go", gjorde té som jag hällde i en thermosmugg, och kl 7.10 satt jag i bilen! Jag plockade upp Nettan och Katta en bit bort från lokalen och passade på att byta chaufför: Nettan fick köra upp till Vikarbyn och min plan var att försöka sova - jag hade t o m en kudde med mig - men det gick ju inte att sova en blund med polarna kacklandes i framsätet!! :P Så jag käkade min medhavda frukost istället!
Vi kom fram strax före kl 9.00, fick lite fika och sen drog kursen igång!
Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur mycket av kursdagens lärdomar jag kommer ihåg.... det känns som att inte så mycket fastnade i min teflonhjärna...! Att påstå att jag är trött är en grov underdrift...! Men nåt ska väl ha fastnat hoppas jag!! Det var i alla fall en rolig kurs med ganska mycket aktivt deltagande, vilket var himla bra!! Att bara sitta och lyssna när man är så här trött skulle aldrig ha funkat - då hade jag somnat!!
Till kl 16.00 satt vi sen i bilen igen på väg tillbaka till Avesta och den Andliga och Mediala Utvecklingscirkeln, denna gång med Katta vid ratten. Återigen försökte jag sova lite, men det gick inte ett dugg bättre än på vägen dit!! Det är sånt man får leva med när man är kompis med Katta och Nettan!! (Sagt med kärlek och bus!! :P )

Vi lyckades med bedriften att komma precis i tid till cirkeln skulle börja! Och vilken cirkel sen!! :D Superkul är bara förnamnet!! Vi var ganska många ikväll, varav en var här för första gången!
Och jag vet inte vad som flyger i mig när jag är så här trött...! Jag blir ungefär som när folk är så där lite salongsberusade..!! Jag kan inte sluta skämta...!! Min galna sida får fritt spelrum på nåt vis..!! Det är nästan så jag blir alldeles trött på mig själv...!! :P Så det var typ inte en lugns stund på hela kvällen!!
Men nu har alla åkt hem till sitt och jag ska ta hand om disken och se till att komma i säng! Rosali kommer och hämtar mig vid 9.30 - 10.00-snåret imorgon för vidare färd till Fjollträsk! :P Så då måste jag vara inte bara vaken, utan resklar också!

Nästa blogginlägg blir från Stockholm!! Tills dess; ha det så bra alla där ute i cyberspace!!
Zzzzzzzz.....!!

Anneli.

Inga kommentarer: