Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

söndag 14 oktober 2012

Nervös...

Sitter här i vardagsrummet igen, men alldeles strax ska jag lyfta rumpan från soffan för att åka till Borlänge.
Vad ska jag göra i Borlänge då tro.. och varför är jag så nervös??
Jo, jag ska ha en liten "vardagsrumsseans" hos en kompis! Jag har inte haft nån seans på hur länge som helst, så jag känner mig lite ringrostig! Men hittills har det alltid gått bra så det ska det väl göra den här gången också! :D
Men ni får gärna hålla tummarna...!! :P

Ja men då så.. Det är bäst att jag sätter lite fart!! :D

Anneli.

2 kommentarer:

Lina sa...

Åh va spännande :) Hur gick det? Kan tänka mig det gick kanon :)

Ha en jättefin dag,

Kram Lina

Anneli Sjögren sa...

Ja, det gick jättebra!! Det blev många rörande ögonblick och en hel del tårar, som det ju ofta blir...! Men jag tror att de blev väldigt nöjda!
Hur går det för dig då? Vore kul att få höra lite om "allt" - det var länge sen du skrev nåt!!
Kram!!