Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 22 oktober 2012

P4 Radio Dalarna

Hej alla bloggläsare!! Nu är jag tillbaka efter en härlig helg med min kompis "S" och hennes familj!
Visste ni att det går att odla vindruvor så här långt norrut (i Strömsholm i alla fall)!?! På baksidan av kompisens hus växte nämligen jättegoda små vindruvor som trots den blöta och kalla sommaren blivit mogna och t o m klarat en natts frost eller två!! :D Mums!! Jag skulle gärna ha vindruvsrankor klättrandes på vårt hus!! Det får kanske bli ett framtida projekt...!

Nu ska jag avslöja en sak som jag inte "vågat" berätta här på bloggen förrän nu - när det är över! Idag har jag varit uppe i Falun - närmare bestämt på radiohuset som Radio Dalarna sänder ifrån - och blivit intervjuad i direktsändning!
Det var nämligen så här att Jon Norberg som är en av radioprofilerna på radio Dalarna ringde upp mig i början av oktober och undrade om jag ville bli intervjuad i direktsändning i egenskap av att jag är medium. Nån på redaktionen hade läst här på bloggen att jag skrivit om min Andliga och Mediala utvecklingscirkel och tyckte att mediumskap var ett intressant ämne att ta upp i programmet "Centralen"!
Sagt och gjort; idag var det dags!
Jag var väldigt lite nervös - speciellt med tanke på att jag inte hade en aning om vilka frågor de skulle ställa - men jag brukar lite skämtsamt kalla mig för "improvisationernas mästare" så jag gjorde som jag oftast gör: improviserade!! Och HÄR kan ni lyssna på hur det lät!! :D Men innan ni gör det så vill jag bara säga att jag tyckte att det var alldeles för kort tid vi pratade och att det var sååå mycket mer jag hade velat säga... men det blev som det blev, och jag tyckte att det var jätteroligt i alla fall! :D
NU kan ni klicka på länken! Om ni vill..!!

Anneli.

Inga kommentarer: