Hjärtligt Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag som skriver den här bloggen är en riktig mångsysslare både vad gäller professioner och intressen, så bli inte förvånad om de ämnen jag skriver om inte verkar höra ihop alla gånger!! ;-) Min fysiska hälsa fick gärna vara bättre, och jag jobbar på att det också ska bli så, med bl a naturmedicin och homeopatmedel. I högerkolumnen hittar Du min e-mailadress och jag blir jätteglad om Du hör av Dig till mig om det är nånting Du undrar över! Kommentarer välkomnas förstås också! Kom ihåg att komma tillbaka och se vad jag svarade på din kommentar!!//Anneli.

måndag 23 augusti 2010

Måndag igen!

Här kommer en uppdatering av mått och vikt från i morse:
Mått: ½ cm mindre än förra måndagen! :D
Vikt: 4 hg mindre än förra måndagen! :D
Alltid nåt! :D

Idag har Katta varit här igen. Jag hann precis ge henne Healing i 40 minuter innan de andra tjejerna dök upp, och precis som i fredags gav jag den ena PSYCH-K-balanseringar medan Katta gav den andra en Ortobionomibehandling och sen bytte vi!
Båda tjejerna var mycket nöjda med Ortobionomibehandlingen de fick förra veckan, och den ena tjejen var faktiskt helt lyrisk över den förbättring hon upplevde! Härligt!! :D

Vi har bokat in även nästa måndag, men då är det sista gången jag gör PSYCH-K-balanseringar gratis på dessa två - de har då varit hos mig 6 gånger! Sen ska de summera ihop sina resultat och upplevelser, och sammanställa dem så jag får referenser! :D

Anneli.

Inga kommentarer: